Wednesday, February 20, 2013

Letih


Kali ni aku dah putus asa sangat. Ya, give up dengan keadaan kerja ni. Even kali ni bukan salah aku, kalau boleh aku tanak nanges atau bagitau dekat mak ngn ayah aku yg aku susah dekat sini. Yang pasti aku tak akan mengaku salah kalau bukan aku yang buat kesalahan tu.

Ok lah, aku masih boleh terima org yang buat kerja kelam kabut jika nk di bandingkan dengan org yang buat kerja blur2 setiap masa. 


Nak luah banyak2 pun, tangan ni tak larat nak menaip dah.

1 comment:

Nur said...

Assalamualaikum,kak farhanah

Kuatkan semangat ye!

Ujian tanda Allah sayang kan, dan Allah tak bagi kalau kita tak mampu hadapinya

Tak mau tengok akak sedih2, nak akak ceria sokmo hihi

Semoga Allah permudahkan segala
Urusan akak

^_____________^

Senyum biar lebar mcm ni tau

-syu