Sunday, July 29, 2012

Sahabat karib

Assalamualaikum Warahmatullah

Dahulu, saya pernah ada seorang sahabat karib. Sayangnya dia dekat saya bila dia sentiasa cuba buat saya tersenyum bila saya menangis. Saya marah dia atau saya bebel2 dekat dia, ada aje bahan lawak yang dia buat. Even kami berbeza agama, dia tak pernah membandingkannya. 
Sampailah satu hari dia 
.
.
.
.
Maaf. 
Saya tak boleh nak sambungnya lagi. 
Dan saya telah kehilangannya. 
Bila saya belek - belek surat & hadiah pemberian dia masa zaman sekolah, saya teringat dia. 
:' (

Saya dah pendam dan cuba tanak menangis, tapi tak tahu kenapa malam ni tiba2 airmata jatuh. 
Puas saya suruh airmata jangan keluar, tapi airmata keluar tak henti2.
Ok. Sy tipu keluar tak henti2 tu.

Click pada gambar untuk paparan lebih jelas.

Jangan jadi lewat macam saya. 
Dah hilang baru nak belajar menghargai.
T_T

Menghargai sahabat ada pelbagai cara.
Mungkin berbeza, tapi jangan lupa ungkapkannya.


Sayyidusshuhada
9 Ramadhan 1433 H

1 comment: