Saturday, January 28, 2012

Masak memasak!

Assalamualaikum Warahmatullah.
May ALLAH's Peace, Mercy and Blesssing upon you.

Masa kat Penang hari tu dah bermacam2 resepi aku kumpul. Sebahagian dari kawan2, dan errrr . . .  ada yang aku copy dari blog orang.
Nasib baik dia halalkan ilmu tu untuk dikongsi.
Kwang3 : D

Emak tanya aku bila lah nak masak sedap2, asyik emak yang memasak. Okeh, aku tahu lah yang aku cuti seminggu, dengan kepala yang berserabut nak fahami setiap subjects dari sem 1 sampai sem 6 ni. Ingat boleh lah buat revison sikit bila duduk dekat kampung ni.
Tapi errr . . . 
:|
Semalam masak puding coktail dengan penuh bersemangatnya lepas tu terus rasa pelik semacam sebab jelly atas puding tu jadi lembikkk! Jelly tu jadi seolah olah air.
Aku letak terlebih air kot masa masak jelly tu.

Terpaksa lah habiskan dah takde sapa nak makan.
T_T
Eh. apa guna kalau ada adik tapi tak boleh menolong?
Time untuk membuli dorang.

Kimbab cap Zombiess. 
Tengkiu.
: D
Penuh sangat nasi sampai terburai kimbab tu. 

Sayyidusshuhada
4 Rabi'ul Awal 1433 H
Ma'asalamah Ilalilqa

No comments: